Het gaat weer beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Het gaat weer beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Het gaat weer beginnen

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

01 Juli 2009 | Nederland, Utrecht

Beste mensen,

In 2006 heb ik tijdens een reis van 3 maanden een reisdagboek bijgehouden via deze site. Omdat we deze zomer een vrij lange reis door Zuid-Amerika gaan maken vind ik het leuk om deze site weer te activeren. Dit keer heb ik de kring van lezers wat beperkt. Als je het leuk vindt ons te volgen hoef je niets te doen en krijg je na ieder bericht dat ik op de site plaats een mail. Heb je daar geen belangstelling voor dan kun je je afmelden.

Voor diegenen die de plannen nog niet kennen: op 11 juli vliegen Bertil en ik naar Peru. Daar reizen we twee weken rond en daarna reizen we af naar Zuid-Ecuador. Deo volente komt Elly daar dan ook heen en vervolgens gaan we drie en halve week Ecuador bereizen (inclusief de Galapagos-eilanden).

Hartelijke groet


Gert

  • 04 Juli 2009 - 08:47

    Willem:

    He Gert,

    Heerlijk gevoel om deze vooruitzichten te hebben, ben wel een beetje jaloers, maar ik gun jullie deze mooie reis. Het wordt hem niet meer dat we elkaar zien. dat is dus jammer, maar we spreken elkaar wel weer als je terug bent en ik zal reageren op waar je bent. Als er nieuws is hier dan hoor je dat ook.
    Veel goeds en kom allemaal gezond weer terug. Elly sterkte voor de komende tijd omdat je mannen dan weg zijn.

    Liefs
    Alma en Willem

  • 06 Juli 2009 - 18:35

    Milly:

    Het is nu 6 juli en ik ben er klaar voor. Alle collega´s vertrekken nu dus het wordt lekker rustig. Alle tijd om alle reizen via internet te volgen.
    succes

  • 11 Juli 2009 - 22:12

    Elly:

    Benieuwd naar jullie reisverhaal. Hoop dat jullie een hele goede en rustige reis (hebben gehad). Is het nog gelukt om op de vlucht naar Lima niet 2 rijen achter elkaar, maar naast elkaar te zitten? Hoop gauw wat van jullie te horen lieverds. Groetjes, Elly

  • 12 Juli 2009 - 20:20

    Martin:

    op weg, leuk die buikzakken op de foto!
    Goed aangekomen daar aan de andere kant? Alles OK in Lima en met jullie?

  • 13 Juli 2009 - 09:57

    Roland Borsboom:

    He Gert,

    veel plezier en genieten maar weer!!

  • 21 Juli 2009 - 08:44

    Chris:

    Wat schrijf je leuk,
    ik hou je met alle plezierin de gaten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Gert

Reizen als grote hobby. De bucket list met plaatsen die ik wil bezoeken wordt maar niet kleiner. Op deze site een overzicht van een aantal reizen van de afgelopen jaren.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 43890

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2017 - 04 November 2017

Myanmar 2017

22 April 2016 - 30 Mei 2016

Oman en India 2016

21 Februari 2015 - 07 Maart 2015

Twee weken Sri Lanka

28 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Japan per trein

13 Juli 2010 - 11 Augustus 2010

Met de trein naar Shanghai

11 Juli 2009 - 20 Augustus 2009

Peru y Ecuador

29 April 2006 - 05 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: