Het gaat weer beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Het gaat weer beginnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Het gaat weer beginnen

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

01 Juli 2009 | Nederland, Utrecht

Beste mensen,

In 2006 heb ik tijdens een reis van 3 maanden een reisdagboek bijgehouden via deze site. Omdat we deze zomer een vrij lange reis door Zuid-Amerika gaan maken vind ik het leuk om deze site weer te activeren. Dit keer heb ik de kring van lezers wat beperkt. Als je het leuk vindt ons te volgen hoef je niets te doen en krijg je na ieder bericht dat ik op de site plaats een mail. Heb je daar geen belangstelling voor dan kun je je afmelden.

Voor diegenen die de plannen nog niet kennen: op 11 juli vliegen Bertil en ik naar Peru. Daar reizen we twee weken rond en daarna reizen we af naar Zuid-Ecuador. Deo volente komt Elly daar dan ook heen en vervolgens gaan we drie en halve week Ecuador bereizen (inclusief de Galapagos-eilanden).

Hartelijke groet

Gert

• 04 Juli 2009 - 08:47

Willem:

He Gert,

Heerlijk gevoel om deze vooruitzichten te hebben, ben wel een beetje jaloers, maar ik gun jullie deze mooie reis. Het wordt hem niet meer dat we elkaar zien. dat is dus jammer, maar we spreken elkaar wel weer als je terug bent en ik zal reageren op waar je bent. Als er nieuws is hier dan hoor je dat ook.
    Veel goeds en kom allemaal gezond weer terug. Elly sterkte voor de komende tijd omdat je mannen dan weg zijn.

Liefs
    Alma en Willem

• 06 Juli 2009 - 18:35

Milly:

Het is nu 6 juli en ik ben er klaar voor. Alle collega´s vertrekken nu dus het wordt lekker rustig. Alle tijd om alle reizen via internet te volgen.
    succes

• 11 Juli 2009 - 22:12

Elly:

Benieuwd naar jullie reisverhaal. Hoop dat jullie een hele goede en rustige reis (hebben gehad). Is het nog gelukt om op de vlucht naar Lima niet 2 rijen achter elkaar, maar naast elkaar te zitten? Hoop gauw wat van jullie te horen lieverds. Groetjes, Elly

• 12 Juli 2009 - 20:20

Martin:

op weg, leuk die buikzakken op de foto!
    Goed aangekomen daar aan de andere kant? Alles OK in Lima en met jullie?

• 13 Juli 2009 - 09:57

Roland Borsboom:

He Gert,

veel plezier en genieten maar weer!!

• 21 Juli 2009 - 08:44

Chris:

Wat schrijf je leuk,
    ik hou je met alle plezierin de gaten!