It has been great fun - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu It has been great fun - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

It has been great fun

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

04 Augustus 2006 | Nederland, Utrecht

Hoi,

En daar zit ik dan: thuis in Tuindorp achter de computer mijn laatste berichtje op deze site te typen.

Woensdagochtend om zeven uur stonden we na een lange vlucht weer op Schiphol.

De laatste dagen in Ho Chi Minh City hebben we nog wat musea bekeken en op de laatste dag (dinsdag) zijn we in een groot waterpark geweest met enorme glijbanen. Een van die glijbanen werd me nog bijna fataal: ze zijn niet gebouwd voor 100 kilo zware Westerlingen en door de middelpuntvliedende krachten kneusde ik beide ellebogen.

Ik ben in Vietnam ook nog grondig naar de kapper geweest waardoor ik weer tegen de Nederlandse zomer kan.

En nu dus alweer twee dagen thuis. Dat is nog wennen: donderdagnacht was ik om 3 uur klaar wakker, vannacht om half 5. Dat gaf me een mooie gelegenheid om de drie maanden dikke stapel Volkskranten door te nemen.

Ik heb een geweldige reis gehad. Het zal nog wel even duren voor ik alle indrukken een beetje geordend heb. Ik ben blij dat ik nog twee weken vakantie in Nederland heb voordat ik weer aan het werk ga.

Zo'n lange reis waarbij je veel tijd hebt smaakt naar meer. Ik hoop over een paar jaar nog eens in de gelegenheid te zijn een paar maand te gaan. Gelukkig hebben we nu de levensloopregeling waardoor het ook realiseerbaar moet zijn.

Ik dank jullie allemaal hartelijk voor de aandacht die je aan deze site hebt willen besteden en voor alle reacties op deze site of via de mail. Ik vond het een leuke uitlaatklep.

De meesten van jullie zal ik binnenkort wel weer zien en daar verheug ik me al weer op.

Groetjes

Gert

• 04 Augustus 2006 - 20:09

Marjo Jansen:

Hoi Gert,
    Heb je reisverhalen met interesse gevolgd, leuk al die verhalen en foto's. Je hebt weer vele lekkere/vreemde dingen gegeten!
    Ik ben blij dat je weer veilig thuis bent, we komen elkaar binnenkort hier of daar wel weer tegen.
    Groeten,
    Marjo Jansen

• 10 Augustus 2006 - 20:41

Jan Van Dongen:

Welkom terug in Nederland. Ik verheug me er op je binnenkort weer te zien en te spreken.

• 17 Augustus 2006 - 11:56

Ingrid Meijer:

Hallo Gert,

Terug van vakantie nog even op je site gekeken en je bent weer veilig thuis. We spreken elkaar.
    Gr Ingrid

• 23 Augustus 2006 - 08:52

F.zijlstra:

hallo gert, erg genoten van je onderhoudende verhalen! merci! binnenkort zien we elkaar vast weer hè, h. groet,frieke Z.

• 25 Augustus 2006 - 14:00

Pvangogh@cordaan.nl:

Hoe vond je de hot toc in HCM city, vaak grondig maar wel goedkoop 6000-7000 Dong. Hoop dat VN ook een beetje je hart heeft gestolen. Voelde me in ieder geval thuis in Hanoi waar ik enige tijd gewoond en gewerkt heb en ook getrouwd ben.
    Gert Hien gap lai

Als je terug komt is er weer veel werk te doen Cordaan dendert door nu weer met de overname van het Slotervaartziekenhuis in het geheim zonder overleg met de medezeggenschap. Hoor je ook nog wel van Hans T.
    Laat wat van je horen als je zover bent...

• 25 Augustus 2006 - 14:01

Pvangogh@cordaan.nl:

Gert Hien gap lai

Laat wat van je horen als je zover bent...