Nog ruim 5 weken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Nog ruim 5 weken - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Nog ruim 5 weken

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

21 Maart 2006 | Nederland, Utrecht

Over ruim 5 weken vertrek ik naar Zuid-Oost Azië. Eerst word ik door Elly en Bertil per trein naar Beijing gebracht. Vandaar uit vliegen naar Bangkok en trekken door Thailand, Laos en Cambodja om uiteindelijk begin juli Elly en Bertil weer terug te zien in Hanoi. Daarna nog Vietnam van Noord naar Zuid door. Heb er zin in.

• 21 Maart 2006 - 21:11

Gert,

Een leuke site.!

• 13 April 2006 - 08:44

Jan Hollenberg:

Grappig dat het land wordt weergegeven. Zo kun je de kluit niet belazeren.

We gaan je volgen Gert.
    Hele goede reis toegewenst

• 13 April 2006 - 18:45

Judy:

Geniet ervan Gert! Ik zal jouw avontuur met belang-stelling volgen. Leuk dat jij me dat middels deze site mogelijk maakt.

• 18 April 2006 - 20:57

Martinr:

ok, ga maar weg dan
    maar 'k zal je missen ...

• 20 April 2006 - 09:05

Willy:

Ik wens je een fascinerende en vrolijke reis. Leuk om je te kunnen volgen via deze site.

• 20 April 2006 - 10:34

Marjo Jansen:

We gaan je in de gaten houden! Gert heel veel plezier, geniet ervan.

• 20 April 2006 - 16:52

Ruud:

Gert,
    Ik reken erop dat je jouw kookkunst zult verrijken met lokale maar zeker ook alhier te bereiden specialiteiten. Ik verheug me nu al op jouw thuiskomst

• 20 April 2006 - 22:24

Gerard Mentz:

Leuk Gert! Ik ben nog niet verder dan Bali gekomen!Ook ik hou je in de gaten en geniet lekker :-)

• 21 April 2006 - 07:45

Bert:

Kan minder, zeggen we dan in Groningen. Ben benieuwd naar je/jullie ervaringen

• 21 April 2006 - 08:41

Annemarie K:

Hallo Gert, ik wens je een hele mooie vakantie, geniet ervan want je heb het volgens mij verdiend.En doe Boedhha de hartelijke groeten vam mij.

• 21 April 2006 - 10:46

Frieke En Ben K.:

Ben zegt: Reuze, Gert, ik wou dat"k met je mee kon!
    Frieke:Wat spannend en uitdagend lijkt me.Die vriendin,die schoolprojecten steunt, heb ik helaas nog niet nader gesproken;doe nog m'n best. daaag,h.gr. F.

• 21 April 2006 - 15:54

Joke:

Geweldig trip! Hoop dat je (jullie) er volop van geniet(en).
    P.S. Ben je niet vergeten je zusje mee te vragen?

• 24 April 2006 - 07:38

Joanna Kleiss:

carpe diem, een behouden reis!

• 25 April 2006 - 07:54

Dieuwke:

GA NOU EINDELIJK EENS!
    Dan kunnen we tenminste aan je afwezigheid wennen....

• 25 April 2006 - 08:36

Carolien:

Kom je vrijdag de 28e nog even eten bij ons nadat de ratjes gebracht zijn en voordat koninginnenach begint?

• 26 April 2006 - 09:16

Milly:

Ik heb de landkaart bestudeerd en ik geloof dat ik he begrijp. Je zit dus nu in Utrecht!
    Voor wat betreft de kookkunst alles goed maar laat Mongolie maar zitten verder inderdaad goed opletten

• 28 April 2006 - 20:06

Cees En Hanny Leupen:

Jongens, ga er voor en geniet er lekker van. Zullen jullie ervaringen op de voet volgen
    Groet HaCe

• 29 April 2006 - 14:21

Machteld:

Veilig in Moskou aangekomen? Zullen goed voor de post en de vissen zorgen. Zal regelmatig kijken waar je uithangt want ik ben met name benieuwd in welke plaatsen je je weblog bijwerkt.

• 30 April 2006 - 16:17

Rita:

Beste Gert

Hoop dat de reis naar Moskou goed is verlopen!
    Het gaat goed met de "rug" en wens jullie veel plezier deze reis

• 01 Mei 2006 - 10:24

Gerard Mentz:

Ik volg je nog op de voet...Als ze daar niet lachen sla ik het land voorlopig maar over :-)Denk aan je rug Gert! Goede reis met de trein!