Oman en India 2016 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu Oman en India 2016 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gert - WaarBenJij.nu

Oman en India 2016

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert

16 April 2016 | Nederland, Utrecht

Dag volgers,

Over een kleine week vertrek ik weer richting Azië. Eerst een week met Elly naar Oman en dan alleen verder voor een maand India.

Reizen is en blijft mijn passie. Of, met gebruikmaking van een prachtig Duits woord: ik heb last van Fernweh.

Het belooft weer een mooie reis te worden. India staat al jaren op mijn lijstje maar ik ben er altijd omheen gegaan omdat er veel andere landen zijn waar ik ook heen wil en omdat India heel intensief, druk, boeiend en zwaar lijkt te zijn. Ik ga niet in het meest geschikte seizoen: het is, zeker in het Noorden in mei meer dan 40 graden. We gaan het zien.

Op deze blog zal ik jullie regelmatig informeren over mijn wederwaardigheden. Je kunt je op deze pagina abonneren zodat je een mail ontvangt als ik een nieuwe blog plaats. Als het goed is komen er ook foto's op.

Hartelijke groet

Gert

• 17 April 2016 - 08:28

Bert V.d. Bosch:

Wens jullie dan nu alvast een mooie en boeiende reis toe. Zie nu al weer uit naar de verslagen Gert en de bijbehorende foto's.

• 18 April 2016 - 11:28

Gerard Veth:

Veel plezier (samen) en ik ga je volgen.

• 18 April 2016 - 22:09

Bettie Heerma Van Voss:

Check ✅ , site gevonden en aangemeld voor de mailinglijst. Ben benieuwd. Veel reisplezier gewenst, ook voor Elly.